După ce în luna mai 2018, Agenția de Management al Destinației lansa videoclipul de promovare a județului Bihor, anul acesta, Oradea și Valea Barcăului sunt prezente în cel mai recent clip de promovare a României.

În clipul „România, o destinație pentru 365 de zile de vacanță pe an”, lansat, duminică noaptea, de Ministerul Turismului, Oradea este reprezentată de Cetatea și Complexul Baroc, unice în această parte a Europei, Crișul Repede și zona Podului Intelectualilor, o pasarelă cu o istorie veche de 150 de ani. „În luna ianuarie am avut o serie de întâlniri la București și o întrevedere cu ministrul în urma cărora Agenția de Management al Destinației Bihor a semnat un protocol de colaborare cu Ministerul Turismului”, a precizat Bántó Norbert, directorul AMD Bihor.

Ministerul Turismului și Agenția de Management al Destinației Bihor vor colabora, în perioada următoare, pentru creșterea vizibilității României ca destinație turistică prin promovarea brandului național și al celui județean.

Pe rețeaua de socializare Facebook, clipul de promovare a județului, „Descoperiți Bihor, poarta vestică a Transilvaniei” are peste 400.000 vizualizări, dar cumulat cu celelalte platforme online unde a apărut, clipul a trecut de 700.000 de vizualizări. Cel mai recent clip „România, o destinație pentru 365 de zile de vacanță pe an” are, la trei zile de la lansare, un impact de peste 2.300.000 și peste 20.000 de distribuiri.

România, o destinație pentru 365 de zile de vacanță pe an

Urmăriți noul clip de promovare a României!

Publicată de Ministerul Turismului pe Duminică, 17 martie 2019

 

Veres Diana