Cutiile cu trandafiri au devenit din ce în ce mai populare printre bihorenii care doresc să le impresioneze pe femeile speciale din viața lor. Cel care a adus acest concept în Bihor, sub numele de Emozioni – Luxury flower box, este Radu Ardelean, un tânăr orădean care s-a impus pe piața aranjamentelor florale.

NewsBihor: Când a început povestea brandului Emozioni?

Radu Ardelean: Povestea Emozioni a început cu mult înainte să lansez brandul pe piață, undeva în primăvara anului 2015, din dorința de a-i ajuta pe domni să impresioneze și să le demonstreze femeilor importante din viața lor cât de mult le apreciază și le iubesc. Mai târziu în același an, mai exact 15 decembrie, am lansat oficial brandul Emozioni.

N.B: De ce trandafiri în cutie?

R.A: Conceptul era unul nou doar pentru piața din România, acest trend apărând în Dubai undeva prin 2014. Rețelele de socializare erau inundate de ,,trandafiri în cutie”, motiv pentru care am decis că îmi doresc să fac accesibile aceste aranjamente deosebite și romanticilor din orașul nostru. Era nevoie de ceva simplu și elegant care să se diferențieze de clasicele buchete din prea multe culori, în folie de plastic, un alt standard al frumosului gest de a oferi o floare.

N.B: Cum ai ales această denumire?

R.A: Cred că alegerea numelui a fost cea mai grea parte în crearea acestui brand. Scopul era să găsesc un nume care să reunească mai multe stări emoționale. Florile se oferă în momente speciale, când iubești, când feliciți, când ceri iertare, dar și pentru că însuși acest gest provoacă o emoție puternică. Așa am ajuns la Emozioni.

N.B: Cine creează aranjamentele?

R.A: Atât aranjamentele cât și colecțiile sunt gândite și realizate de către mine. Nu am avut experiență în domeniu, dar pasiunea pentru acest brand m-a stimulat să creez lucruri, zic eu, frumoase.

N.B: Ce colecții stau la dispoziția romanticilor care încă mai dăruiesc flori?

R.A: Brand-ul Emozioni se conturează în trei colecții de aranjamente florale: Classic, Crystal și Love Story. Colecția ,,Classic”, prima lansată de acest brand, a fost o abordare diferită pentru ceea ce înseamna în 2015 un aranjament floral – o ,,grădină de trandafiri” atent așezați într-o cutie neagră elegantă, cum îmi place mie să o numesc. Colecția ,,Crystal” este definiția eleganței scrisă de Emozioni. Cele 3 tipuri de cutii transparente, care reunesc 9, 25 sau 105 trandafiri, pot fi gravate cu mesajele personalizate precum ,,Te iubesc!”, ,,Ești specială!”, ,,Vrei să fii soția mea?” și altele, fiecare client având posibilitatea de a-și alege mesajul potrivit. Ultima colecție, cea aniversară lansată în decembrie 2017, se numește ,,Love Story”. Trandafirii sunt așezați într-o cutie de lemn ce imită coperțile unui roman de dragoste, o îmbinare perfectă între gingăsia florilor și eleganță naturală a lemnului.

N.B: Cât rezistă florile Emozioni?

R.A: Motto-ul nostru este ,,We define luxury”. Tocmai de aceea, un aranjament Emozioni este mult mai mult decât un simplu aranjament. Folosim soluții speciale pentru a extinde durata de viată a trandafirilor. Astfel, aranjamentele arată impecabil pană la 7 zile, acest lucru depinzând și de mediul în care sunt expuse.

N.B: Mai dăruiesc azi bărbații flori?

R.A: Bărbații nu, domnii adevărați, da!

N.B: Ce fel de flori aleg domnii pentru femeile iubite?

R.A: Conceptul Emozoni presupune o cutie elegantă neagră, transparentă sau de lemn cu trandafiri roșii. Acesta este semnătura brandului. Dacă primesc o comandă specială pot să aleg împreună cu clientul și alte culori sau alte flori dar încerc să mă abat cât mai puțin de la conceptul original. Altfel aș compromite brandul prea mult și aș ajunge să creez aranjamente fără personalitate. Și acesta este un motiv pentru care Emozioni este Emozioni.

N.B: În care perioadă a anului se achiziționează cele mai multe aranjamente?

R.A: Aranjamentele pe care le pregătim noi sunt oferite cu precădere la ocazii speciale: zile de naștere, aniversări, absolviri etc. De aceea pot spune că avem comenzi tot anul. Desigur, fluxul vânzărilor crește primăvara cu ocazia zilei îndrăgostiților și a femeii.

N.B: Există o modalitate anume de a dărui o cutie cu trandafiri?

R.A: Cred că modalitatea de a dărui o cutie Emozioni ține de fiecare client în parte. Îmi place să ofer suport când un client îmi cere un sfat cu privire la acest lucru. Pot spune că am împăcat câteva cupluri de-a lungul anilor.

N.B: Faceți și livrări la domiciliu?

R.A: Bineînțeles, livrările la domiciliu sunt specialitatea mea. Îmi place enorm să completez aranjamentele trimise de clienții mei cu câteva cuvinte bine alese care să transmită #TheEmozioniEffect.

N.B: Ce vă diferențiază pe piață?

R.A: Cred că la această întrebare pot răspunde cel mai bine clienții care au ales aranjamentele și serviciile Emozioni.

Larisa Patricia Herlaș