Începând cu 1 martie, prin intermediul Ryanair se va realiza o campanie de promovare a destinațiilor turistice din Oradea și județul Bihor, în Germania și Marea Britanie.

Contractul semnat între Agenția de Management al Destinației (AMD) Bihor, compania aeriană Ryanair și Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (APTOR) se va derula pe o perioadă de 6 săptămâni în Germania și Marea Britanie. Potrivit directorului AMD Bihor, campania se va desfășura pe rețelele de socializare Facebook, Instagram, pe site-ul compamiei aeriene Ryanair. Peste 1.000.000 de potențiali pasageri vor primi informații despre Oradea și județul Bihor, prin retargeting. „Persoanele care au căutat zbor de la Londra la Oradea, Budapesta și Timișoara, dar nu au finalizat achiziția vor primi informări despre „Fly to Oradea and Discover Bihor”. Vorbim despre cel puțin 500.000 apariții. Același lucru va fi valabil și pentru cei care vor căuta curse de la Düsseldorf și Memmingen spre Oradea, Sofia și Varșovia. Și aici, 500.000 persoane care nu au finalizat operațiunea,vor fi primi informări”, a precizat Bántó Norbert.

Pentru Bihor!

Prin intermediul Ryanair va avea loc o campanie de e-mailuri. 351.000 e-mailuri se vor trimite către clienții din Germania și 650.000 către cei din Marea Britanie, aflați în baza de date a companiei. Potrivit graficului, postările pe rețeaua de socializare Facebook vor ajunge garantat la 160.000 persoane, în mare majoritate, în Marea Britanie, iar prin Instagram la 110.000 posibili pasageri. „Metoda Carousel presupune ca pe pagina www.ryanair.com/de să fie afișate, timp de o săptămână, 3 bannere. Impactul postării este de 708.000 persoane”, a adăugat Bántó.

Valoarea contractului este de 51.000 euro, iar perioada de derulare este 01.03.-15.04.2018.

Până miercuri, 22 februarie 2018, numărul călătorilor care au ajuns la Oradea prin intermediul Ryanair este de 100.000. 37% dintre aceștia sunt cetățeni străini.

Vereș Diana